Gratis boek: Verkoop & Marketing voor uitmuntende resultaten.

Verkoop & Marketing ... voor uitmuntende resultaten. 

Auteur: Tom Commeine

Deze publicatie heb ik geschreven in 2003. Visionair? In elk geval zeer nuttig, zelfs nu nog, meer dan tien jaar later.
Volgens sommigen staat het boek boordevol cliché's. Een cliché is inderdaad oud ... omdat het werkt. Als het niet moest werken, was het geen cliché, dan was het dood, zou het niet meer gebruikt worden, zou het niet meer bestaan. 

En in het zakenleven telt wat werkt. 

Ik geef je 4 keuze's om dit boek te lezen.

1. Persoonlijk voor jou gedrukt 'on-demand': 

Je kan het bestellen op papier. Je kan hiervoor terecht bij mij of bij universitas
Je stuurt me e-mail met de titel en het isbn nummer en dat je het op papier wilt. 

2. Je kan een PDF versie downloaden: 


Je kan een PDF versie downloaden. Deze kan jeniet printen. Je kan 'm wel lezen op het scherm van gelijk welk digitaal toestel dat pdf documenten kan lezen. Ik kan je het printbare bestand niet bezorgen. Enkel via universitas kan het geprint worden. 

Om de PDF versie te downloaden: klik hier


3. Link naar dit e-book op google books: 

http://books.google.be/books?id=JDCSN0liSbIC&lpg=PP1&hl=nl&pg=PP1#v=onepage&q&f=true

4. Je kan het hier, ingesloten in deze pagina, lezen. 


ShareThis